תקנון החברה – לה פטיסייר בע"מ
רשת קונדיטוריה וקייטרינג בוטיק פרווה וחלבי בסגנון צרפתי

ברוכים הבאים ל"לה פטיסייר בע"מ" (להלן: "החברה") רשת קונדיטוריות וקייטרינג בוטיק, הפועלת באמצעות סניפים פיזיים, שירותי קייטרינג, ומערכת מועדון לקוחות.
הגלישה באתר החברה, ביצוע רכישה בסניפים, הצטרפות למועדון הלקוחות, או שימוש בכל אחד משירותי החברה מהווים הסכמה מלאה מצד המשתמש לכל תנאי תקנון זה.
התקנון מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך הוא מיועד לכל המגדרים באופן שווה.

 

  1. איכות המוצרים וכשרות

1.1.  כלל מוצרי החברה מיוצרים מחומרי גלם טריים ואיכותיים, בהתאם לסטנדרטים קפדניים של טריות, היגיינה ובטיחות מזון.
1.2. כל הסניפים מציעים מוצרים פרווה או חלביים, בהתאם למיתוג הסניף והצהרתו לציבור.
1.3. החברה פועלת תחת השגחת כשרות מהדרין ירושלים. כל סניף מחזיק בתעודת כשרות עדכנית ממוסד רבני מוסמך, וזו זמינה לעיון הלקוחות.
1.4. המוצרים מיוצרים תחת רישיון יצרן מס' 100536 ובהתאם לרישיון עסק תקף עבור כל סניף, תחת פיקוח משרד הבריאות.

 

  1. מועדון לקוחות

2.1. ההרשמה למועדון הלקוחות אפשרית דרך אפליקציית קונסומרז או באחד הסניפים, ומחייבת מסירת פרטים בסיסיים: שם מלא, טלפון, כתובת דוא"ל, ושם החברה בה מועסק הלקוח (אם רלוונטי).
2.2. החברות במועדון היא אישית ואינה ניתנת להעברה. לכל חבר מועדון יונפק כרטיס/קוד לקוח אישי.
2.3. חברי המועדון זכאים לצבור נקודות, מבצעי מועדון והטבות בלעדיות, בכפוף לתנאי המימוש ולהגדרה של "עסקאות מזכות".

 

  1. הזמנות ורכישות

3.1. הזמנות ניתן לבצע באתר, בסניפים, או דרך נציגי מכירות מוסמכים מטעם החברה.
3.2. הזמנה שתתבצע באתר תאושר רק לאחר קבלת אישור סופי מהחברה. לאחר האישור יישלח מסמך המאשר את פרטי העסק להזמנות שבוצעו דרך האתר.
3.3. לקוחות עסקיים זכאים לשירות מותאם אישית. תנאי התשלום יהיו לפי הסכמות מוקדמות (לדוגמה: שוטף + 30).

 

  1. החזרות, ביטולים וזיכויים

4.1. בשל אופי המוצרים (מזון טרי), אין אפשרות להחזיר מוצרים שנרכשו במקום, בטייק אווי או בשירות קייטרינג – אלא אם קיימת תקלה או פגם מהותי.
4.2. במקרה של פגם, ניתן להחזיר את המוצר לבדיקה בתוך 24 שעות בצירוף חשבונית רכישה. לאחר בדיקה של צוות הקונדיטורים, יוחלט אם יש מקום לזיכוי.
4.3. זיכוי (אם אושר) יינתן בצורת קרדיט לרכישה חוזרת

 

  1. שירותים בסניפים ובאתר

5.1. שירות ישיבה במקום: לקוחות מתבקשים לדווח מיידית על כל תקלה או בעיה עם המנה שהוגשה.
5.2. שירות טייק אווי: במקרה של טעות או פגם, ניתן להחזיר את המוצר תוך 24 שעות בצירוף חשבונית.
5.3. שירות משלוחים: האחריות לעדכון פרטי משלוח מדויקים היא על הלקוח. עיכובים יועברו בהודעה מראש ככל האפשר.

 

  1. מבצעים והטבות

6.1. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות, להפסיק או לעדכן מבצעים בכל עת, ללא הודעה מוקדמת.
6.2. לא ניתן לצבור כפל מבצעים, קופונים או הנחות.
6.3. מוצר שנרכש במסגרת מבצע יוחלף לפי תנאי ההטבה בלבד. במקרה של החלפה למוצר רגיל – ההטבה תתבטל.

 

  1. פרטיות והגנת מידע

7.1.  החברה פועלת בהתאם לחוק הגנת הפרטיות ומתחייבת לשמור על המידע האישי של לקוחותיה.
7.2. המידע ישמש לצורך מתן שירות, תפעול תקין של מועדון הלקוחות, יצירת קשר, ושיווק – אך ורק בכפוף להסכמת הלקוח.
7.3. ניתן לבטל את ההסכמה לדיוור שיווקי בכל עת דרך קישור הסרה או פנייה לשירות הלקוחות.

 

  1. אחריות סביבתית

8.1.  החברה פועלת לצמצום ההשפעה הסביבתית על ידי שימוש בחומרים מתכלים, מיחזור במידת האפשר, ונקיטת צעדים לשמירה על איכות הסביבה.

 

  1. אכיפה ויישוב מחלוקות

9.1. הפרה של תנאי התקנון על ידי סניף או עובד תטופל בהתאם להנחיות החברה והחוק.
9.2. תלונות יטופלו במקצועיות על ידי מנהל הסניף או שירות הלקוחות.
9.3. במקרה של מחלוקת, הצדדים ישתדלו להגיע לפתרון מוסכם טרם פנייה להליך משפטי.

 

  1. יצירת קשר

לשאלות, בירורים או פניות – ניתן ליצור קשר דרך:

תודה שבחרתם ב"לה פטיסייר בע"מ". נשמח לשרת אתכם באהבה ובמקצועיות.